Moduł usuwania MAF
Przegląd
Dezaktywacja MAF nie jest w żaden sposób zalecana, ponieważ jest to bardzo ważny czujnik do regulacji zużycia paliwa, ale czasami (zwykle w tuningowanych samochodach o dużej mocy) odczyt MAF osiąga maksymalną wartość i dotyka maksymalnego dopuszczalnego napięcia odczytanego przez czujnik rejestrujący usterkę i zwykle w trybie bezpiecznym .
Dzięki temu modułowi klienci mogą po prostu odłączyć MAF, a samochód będzie działał bez żadnego trybu awaryjnego i może osiągnąć większą moc bez obaw o dodatkowe problemy.
Lista samochodów objętych obecnie modułem MAF Removal Module:
Alfa Romeo
BOSCH EDC16C39.
BOSCH EDC17C49
BMW
BOSCH EDC16C31. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Chevrolet
BOSCH EDC16C39
Dacia
SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Unik
BOSCH EDC16U31
Placet
BOSCH EDC16C39. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
MARELLI MJ8F – MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Bród
BOSCH EDC16C34. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
BOSCH ME9 *
BOSCH EDC17_C10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP05 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP65 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C70 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Holden
BOSCH ME9.1
Infiniti
DELPHI CRD3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Lancia
BOSCH EDC16C39.
BOSCH EDC17C49
Land Rover
BOSCH EDC17_CP11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP55 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mercedes
EDC15C0
EDC15C6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI CRD3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Mini
BOSCH EDC17_C41. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Mitsubishi
BOSCH EDC16U31
Nissan
SIEMENS SID301. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Opel
BOSCH EDC15M
PSA (CITROËN / PEUGEOT)
SIEMENS SID806. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Renault
BOSCH EDC15C3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)
BOSCH EDC15P
BOSCH EDC15V
BOSCH EDC15VM
BOSCH EDC16CP34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U1
BOSCH EDC16U31
BOSCH EDC16U34
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH MD1_CP004
BOSCH MD1_CP014
SIEMENS PCR2.1 – WTYK SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!