Moduł usuwania Lambda / O2
Przegląd
Moduł ten pozwoli klientom na usunięcie błędów lambda po zamontowaniu nowego kota lub po jego usunięciu, procedura robocza jest taka sama, jak w przypadku innych już istniejących modułów, po wstawieniu wszystkich informacji o właściwościach projektu dotyczących marki samochodu, typu kalkulatora itp. Swiftec automatycznie go wykryje i podczas zapisywania pliku zapyta, czy lambda ma zostać usunięta, czy nie. Mamy nadzieję, że ten nowy moduł spełni niektóre wymagania naszych klientów i oczywiście będziemy dodawać kolejne typy ecu.
Lista samochodów obecnie objętych przez moduł usuwania Lambda / O2:
Alfa Romeo
BOSCH MED7.1
BOSCH MED7.6.1
BOSCH ME7.3.1
BOSCH ME7.9.10
BOSCH MED17.3.1
BOSCH MED17.3.3
MARELLI MM8
Bentley
BOSCH ME7.1.1
BMW
BOSCH ME7
BOSCH ME9.2
BOSCH ME9.2.4
BOSCH MW946
BOSCH ME17.2.1
BOSCH MEV9.4.6
BOSCH MEV17.4.6
BOSCH MEVD17.2.2 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.3 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MEVD17.2.4
BOSCH MEVD17.2.6
BOSCH MEVD17.2.8
BOSCH MEVD17.2.G
BOSCH MEVD17.4.6
BOSCH MG1CS003
BOSCH MG1CS024
BOSCH MG1CS201
SIEMENS MS42
SIEMENS MS43
SIEMENS MS45
SIEMENS MSS52
SIEMENS MSS54
SIEMENS MSS60 (M3)
SIEMENS MSS70
SIEMENS MSD80. ODŁĄCZ WTYK NOx.
SIEMENS MSD81. ODŁĄCZ WTYK NOx.
SIEMENS MSV70
SIEMENS MSV80
Chevrolet
BOSCH ME7.9.9
BOSCH MED9.6.2
BOSCH MEVD17.4.2
DELCO E37 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E38 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E7x * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E78 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E80 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E83 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E8x * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E87 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E92 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E98 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MARELLI IAW48P2
SIEMENS SIMTEC76
Unik
CUMMINS CM21XX. * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
Ferrari
BOSCH MED9.6.1
BOSCH MED17.3.5
BOSCH ME7.3.2
Placet
BOSCH ME7.3H4
BOSCH MED7.6.1
BOSCH ME7.9.10
BOSCH ME17.3.0
BOSCH MED17.3.1
BOSCH MED17.3.3
MARELLI MM8
MARELLI IAW4AF
MARELLI IAW5AF
MARELLI MM9 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
Bród
BOSCH ME9.0C
BOSCH ME17.8.5
BOSCH MED17.0
BOSCH MED17.0.1
BOSCH MEDG17.0
SIEMENS EMS200
SIEMENS EMS2100
VISTEON EECVI (ST150 2.0)
VISTEON M799G
Honda
BOSCH ME7.9.3
BOSCH MED17.9.3
Hyundai
BOSCH ME17.9.11
SIEMENS SIM2K
SIEMENS SIMK41
Infiniti
HITACHI * BETA
Jaguar
BOSCH MED17.9.7
DENSO. TYLKO PLIKI 512 KB.
Jeep
MOTOROLA NGC4 – * WAŻNE * WTYCZKA SONDY NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
SIEMENS GPEC4
Kia
BOSCH ME17.9.11
KEFICO CPEGD2.20.1 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
KEFICO CPEGD2.20.2 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
KEFICO CPEGD2.20.3 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
KEFICO CPEGD2.20.4 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
Land Rover
BOSCH ME7.2
BOSCH MED17.8.31
DENSO (TYLKO BENZYNA)
Lancia
BOSCH ME7.9.10
BOSCH MED17.3.1
BOSCH MED17.3.3
Maserati
BOSCH ME7.3.2
BOSCH ME7.9.3
Mazda
HITACHI MEC33
VISTEON M799G
Mercedes
BOSCH ME2.8
BOSCH ME2.8.1
BOSCH ME2.8.2
BOSCH ME9.7
BOSCH ME17.7
BOSCH MED17.7.1
BOSCH MED17.7.2
BOSCH MED17.7.3
BOSCH MED17.7.5
Mini
BOSCH EDC16C35
BOSCH MEV17.2.2
BOSCH MEVD17.2.2
BOSCH MEVD17.2.3 – * WAŻNE * WTYCZKA SONDY NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
SIEMENS EMS
Mitsubishi
BOSCH EDC17CP52
DENSO (TYLKO BENZYNA)
HITACHI
Nissan
HITACHI
Opel
BOSCH ME1.5.5
BOSCH ME7.6.x
BOSCH ME9.6
BOSCH ME9.6.1
BOSCH MED9.6.2
DELCO E37 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E38 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E39 (1.4 T, 2.0 T) * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E7x * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E78 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E80 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E83 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E8x * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO E92 * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DELCO MT35
SIEMENS SIMTEC 71
SIEMENS SIMTEC 76
Porsche
BOSCH ME7.1.1
BOSCH ME7.2
BOSCH ME7.8.x
BOSCH MED9.1
BOSCH MED9.1.1 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MG1CS002 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
BOSCH MG1CP007
BOSCH MED17.1.6
SIEMENS SDI3
SIEMENS SDI7 – * WAŻNE * WTYCZKA SONDY MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
PSA (CITROËN / PEUGEOT)
BOSCH M7.9.5
BOSCH ME7.4.4
BOSCH ME7.4.6
BOSCH ME7.4.9
BOSCH ME7.9.52
BOSCH MED17
BOSCH MED17.2.2
BOSCH MED17.4.2
BOSCH MEV17
BOSCH MEV17.4
BOSCH MEV17.4.2
BOSCH MEVD17.4.2
BOSCH MEVD17.4.4
MARELLI IAW48P2
MARELLI IAW6LP (2.0 177 RC)
VALEO VD46.11
VALEO VD56.1
Ravon
DELCO E83 – * WAŻNE * WTYCZKA SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
Renault
SAGEM S3000
SIEMENS EMS31x0
SIEMENS EMS3110
SIEMENS EMS3132
Mądry
BOSCH ME7.7.0
BOSCH ME17.9.20
Subaru
DENSO (MOJE 200x)
Suzuki
BOSCH ME9.1
BOSCH ME9.6.1
BOSCH MED17.9.63 – * WAŻNE * SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DENSO
Toyota
BOSCH M7.9.4
BOSCH M7.9.5
BOSCH ME7.9.52
DENSO
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH MED9
BOSCH MED9.1
BOSCH MED9.5.10
BOSCH ME7.1.1
BOSCH ME7,5
BOSCH MED17
BOSCH MED17.1
BOSCH MED17.1.1
BOSCH MED17.1.6
BOSCH MED17.1.27
BOSCH MED17.5
BOSCH MED17.5.5
BOSCH MED17.5.21
BOSCH MED17.5.25
BOSCH MED17.5.26
BOSCH MG1CS002 – SONDA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
MARELLI IAW4MV
MARELLI IAW7GV
SIEMENS SIMOS 3.2
SIEMENS SIMOS 6.2
SIEMENS SIMOS 7.1. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE.
SIEMENS SIMOS 8
SIEMENS SIMOS 8.3
SIEMENS SIMOS 8.5
SIEMENS SIMOS 9.1
SIEMENS SIMOS 12
SIEMENS SIMOS 18
Volvo
BOSCH ME7.0.1
BOSCH ME9
BOSCH MED17
DENSO VEA