Moduł usuwania klap / zawirowań
Przegląd
Wiedząc, że niektóre samochody mają problemy z klapami / zawirowaniami i wysokimi kosztami naprawy, najczęściej obserwowanymi w niektórych samochodach grupy VAG, otworzyliśmy ten moduł, aby umożliwić klientom po prostu dezaktywację klap poprzez ich odłączenie i usunięcie jego funkcjonalności, w ten sposób naprawiając problemy wielu właścicieli samochodów, którzy nie chcą wydawać pieniędzy na nową jednostkę.
Lista samochodów aktualnie objętych przez moduł usuwania klap / zawirowań:
Alfa Romeo
BOSCH EDC16C39
BOSCH EDC17C49. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C69. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BMW
BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C35. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C06. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C41. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C50. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C56. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C76. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP02. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP09. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP45. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP49. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Chrysler
BOSCH EDC16CP31. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Chevrolet
WTYK NA SIŁOWNIKU DELCO E83 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
WTYCZKA SIŁOWNIKA DELCO E87 NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
WTYK DO SIŁOWNIKA DELCO E98 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI DCM3.7
Dacia
BOSCH EDC17_C42.
Placet
BOSCH EDC16C39. WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC17C49. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C69. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Honda
BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Hyundai
BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC17_C08
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH EDC17_C53
BOSCH EDC17_C57
Isuzu
TRANSTRON. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Jeep
BOSCH EDC16C31
BOSCH EDC16CP31
BOSCH EDC16U31
BOSCH EDC17C49. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C69. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C79. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP27. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Kia
BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C08
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH EDC17_C53
BOSCH EDC17_C57
Lancia
WYMAGANE CZYTANIE BDM BOSCH EDC16C39 BDM.
Lexus
DENSO. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mercedes
BOSCH EDC15C6. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM.
WYMAGANE CZYTANIE BDM BOSCH EDC16C32 BDM.
BOSCH EDC16CP31. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC16CP36. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP01. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP10. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP46. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP57. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C66. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MD1CP001
DELPHI CRD3 – WTYK SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mini
BOSCH EDC17_C41 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
EDC17_C50 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Nissan
BOSCH EDC17_C42.
Opel
BOSCH EDC16C9. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM. BETA
WTYK SIŁOWNIKA EDC16C39 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM. BETA
BOSCH EDC17_C18. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C19 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C59. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DENSO. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI DCM3.7
WTYK NA SIŁOWNIKU DELCO E83 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
WTYCZKA SIŁOWNIKA DELCO E87 NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
WTYK DO SIŁOWNIKA DELCO E98 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Porsche
BOSCH EDC17_CP14. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP44. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Renault
BOSCH EDC16C3. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP33
BOSCH EDC17_C42
Ssang Yong
DELPHI DCM3.7 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mądry
WYMAGANE CZYTANIE BDM BOSCH EDC16C31 BDM.
Suzuki
BOSCH EDC16C3. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Toyota
DENSO. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
VAG
BOSCH EDC15V. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C4. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C46. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C54. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C64. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C74. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP04. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP14. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP20. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP24. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP44. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP54. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP74. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_U01. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_U05. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH ME7,5.
BOSCH MED9.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED9.1.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.6. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.21. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.25 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.26 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.27 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.61 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.62 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.5. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.20. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.21. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.24. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.6. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI DCM3.7. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS PPD1.X. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Volvo
BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DENSO VED – KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!