Moduł usuwania ADBlue
Przegląd
Wraz ze wzrostem liczby samochodów wyposażonych w tę opcję w celu uzyskania redukcji emisji NOx, a także ze względu na to, że są one tak drogie w utrzymaniu przez właścicieli samochodów, a także ze względu na rosnącą liczbę klientów żądających, postanowiliśmy dodać to jako moduł do Swiftec.
Nasze obecne rozwiązanie jest wyjątkowe i działa za pomocą prostego przełącznika, na przykład w grupie samochodów VAG.
Lista samochodów obecnie objętych przez moduł usuwania ADBlue:
ALEXANDER DENNIS
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
ASTRA
BOSCH EDC7UC31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BMC
CUMMINS CM850 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BMW
BOSCH EDC17_C41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX I POMPA MOGĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C50 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C56 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. WTYCZKA SCR ZOSTAŁA ODŁĄCZONA. POTRZEBUJESZ POTRZEBNEJ REKREACJI CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C76 – * WAŻNE * POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP09 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP45 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
RYŚ AMERYKAŃSKI
BOSCH DCU17CV51 – * WAŻNE * ADBLUE JEDNOSTKA / POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
CAMC
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
WALIZKA
BOSCH EDC7UC31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Pretendent
BOSCH EDC17_CV54. POMPA ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ
Chevrolet
BOSCH EDC17_CP18 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP47 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Claas
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
TEMIC PLD2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC ACM – * WAŻNE * ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DACIA
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BOSCH MD1CS006 – * WAŻNE * MODUŁ SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DAF
BOSCH EAS (DELPHI DMCI) – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE POMPA, ZBIORNIK I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
DELPHI DMCI – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. BETA – ŚWIATŁO JEST WŁĄCZONE NA DASH
DELPHI ETC3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA POMPY MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
MOTOROLA CM850 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ USUNIĘTY.
Deutz
BOSCH EDC17C53 – ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV52 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA, POMPA I ZBIORNIK MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV56 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Dingo
BOSCH EDC17CV52 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
Unik
BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Doosan
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
CAT ADEM5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
FAW
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
SIEMENS SID605 – ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Fendt
BOSCH EDC17CV52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV56 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Placet
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Bród
BOSCH EDC17_C10 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP05 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SID209 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. POMPA ADBLUE I ECU MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
SIEMENS SID211 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Freightliner
CUMMINS CM2250 – * WAŻNE * URZĄDZENIE SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONE!
Halcon
PERKINS * BETA *
Hino
DENSO SH7058 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
JAK O
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Hyundai
CUMMINS CM2350 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C57 – MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Isuzu
BOSCH EDC7CV41 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
Iveco
BOSCH EDC7UC31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU NALEŻY ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
Jaguar
BOSCH EDC17CP55 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MEDC17.9 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
JCB
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Jeep
BOSCH EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
JMC
BOSCH EDC17_C81 – * WAŻNE ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
John Deere
PHOENIX L3X – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! BETA
PHOENIX L2x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE * BETA *
Kamaz
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Kenworth
CUMMINS CM2250. ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
King Long
CUMMINS CM850
Kubota
DENSO
Land Rover
BOSCH EDC17CP55 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MEDC17.9 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Laverda
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
CZŁOWIEK
BOSCH EDC7C32 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. OSTRZEŻENIE – POTRZEBUJESZ REJESTRACJI DASH.
BOSCH EDC7C32 – ROZWIĄZANIE VDF.
BOSCH EDC17CV42 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Massey Ferguson
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Maz
TEMIC PLD EU4 / EU5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Maserati
BOSCH EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Mazda
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU (W POBLIŻU RUR WYDECHOWYCH LUB POD SIEDZENIEM KIEROWCY) I BEZPIECZNIK SCR MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Mercedes
BOSCH EDC17C66 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
BOSCH EDC17CP10 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP46 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CP57 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE ECU I CZUJNIKI NOx MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI CRD3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
BOSCH MD1CP001 – * WAŻNE * MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Ciężarówka Mercedes
TEMIC PLD EU4 / EU5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC PLD2 EU5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC ACM – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. POMPA ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI NOx MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Merlo
BOSCH EDC17CV52 – * WAŻNE ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
Mitsubishi
BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BOSCH EDC17CP15 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
TEMIC ACM – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. POMPA ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ.
Nowa Holandia
BOSCH EDC7UC31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 – * WAŻNE * ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Nissan
BOSCH EDC17_C45 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BOSCH MD1CS006 – * WAŻNE * MODUŁ SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310
Ciężarówka Nissan
TRW EMS2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNY WTRYSK BEZPIECZNIKA LUB SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
MOTOROLA CM850 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIK BEZPIECZNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Opel
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
DELCO E98 – * WAŻNE * JEDNOSTKA SCR I POMPA ZOSTAŁY ODŁĄCZONE! – Znajduje się pod samochodem, z tyłu po prawej stronie
BOSCH MD1CS003 – ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Ponsse
TEMIC PLD2 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Porsche
BOSCH EDC17_CP44 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
PSA (CITROËN / PEUGEOT)
BOSCH EDC17_C10 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C60 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MD1CS003 – * WAŻNE * JEDNOSTKA SCR I POMPA ZOSTAŁY ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DELPHI DCM7.1A
Renault
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BOSCH MD1CS006 – * WAŻNE * MODUŁ SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Renault Trucks
TRW EMS2 EU5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Scania
MOTOROLA EMS S6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. BEZPIECZNIK SCR / POMPA / ZBIORNIK MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Shacman
BOSCH EDC17CV44 – * WAŻNE ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
Sinotruk
DENSO SH7058 – NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTRYSK ADBLUE ECU, POMPY, NOX, MOCZNIKA MOCZNIKA!
Solaris
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Steyr
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
STS
SIEMENS SID310
Tigercat
BOSCH EDC7UC31 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Toyota
DELPHI DCM6.2 – ŁĄCZONE ROZWIĄZANIE
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)
BOSCH EDC17_C46 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_C54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17C64 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17C74 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP74 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17_CP14 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17_CP20 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP24 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP54
BOSCH MD1_CP004 – * WAŻNE * ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA ZOSTAŁY ODŁĄCZONE!
BOSCH MD1_CP014 – * WAŻNE * ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Valtra
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Volkswagen Trucks
CUMMINS CM2150E – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. USUŃ BEZPIECZNIKI SCR!
Volvo Trucks
TRW EMS2 EU5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
XCMG
BOSCH EDC17CV44 – NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!