Moduł usuwania TVA

Przegląd

Siłowniki przepustnicy regulują dopływ powietrza lub mieszanki do silnika spalinowego. W zależności od koncepcji silnika służy to różnym celom. W przypadku silników benzynowych prędkość i moc wyjściową reguluje się za pomocą dozowania świeżego powietrza lub mieszanki. Silniki wysokoprężne na ogół nie potrzebują przepustnicy. Jednak w nowoczesnych samochodach z silnikiem Diesla dławienie ilości powietrza dolotowego ułatwia precyzyjną kontrolę recyrkulacji spalin i zapobiega drżeniu silnika po wyłączeniu zapłonu. TVA jest często związana z wieloma problemami przez naszych klientów. Swiftec pozwala teraz całkowicie usunąć TVA i usunie wszelkie problemy (jeśli zostaną przedstawione) z ECU.

Lista samochodów obecnie objętych przez moduł usuwania TVA:

 

Alfa Romeo

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BMW

BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C35. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C06. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C41. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C50. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C56. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C76. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP02. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP09. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP45. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.5. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.6. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.8. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.9. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.G. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Gąsienica

CAT ADEM5.
Chevrolet

BOSCH EDC16C39 – KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELCO E83 – WTYK SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELCO E87 – NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK SIŁOWNIKA!
DELCO E98 – NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK SIŁOWNIKA!
Dacia

BOSCH EDC17_C42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Placet

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH ME17.3.0 – KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
MARELLI MJ8F. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Bród

BOSCH EDC17_C10.
BOSCH EDC17C70. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP05. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID211
SIEMENS SID802. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID804. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Honda

BOSCH EDC17C58
Hyundai

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Iveco

BOSCH EDC15C2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC17CP52 – KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Jeep

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Kia

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Kubota

DENSO – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mazda

DENSO R2AX – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mercedes

BOSCH EDC16C31. WYMAGANE CZYTANIE BDM. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C32. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY! WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC16CP31. WYMAGANE CZYTANIE BDM. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP36. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C43. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C66. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP01. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP10. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP46. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP57. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI CRD2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI CRD3. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI DCM3.2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mini

BOSCH EDC16C35. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mitsubishi

BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DENSO. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Nissan

BOSCH EDC17_C42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C45
SIEMENS SID301 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID305. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID306 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID307 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID309 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Opel

BOSCH EDC16CP33. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C11. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C18. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C19. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C59. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C84. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP47. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
WTYK NA SIŁOWNIKU DELCO E83 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
WTYCZKA SIŁOWNIKA DELCO E87 NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
WTYK DO SIŁOWNIKA DELCO E98 MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH PSG16
PSA (CITROËN / PEUGEOT)

BOSCH EDC16C39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP39. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID807.
Renault

BOSCH EDC17_C11
BOSCH EDC17_C42. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C36. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID305 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID306 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID307 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID309 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Saab

BOSCH PSG16
Suzuki

BOSCH EDC15C2. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C3. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Toyota

BOSCH EDC17_CP07 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DENSO
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)

BOSCH EDC15P. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C4. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16CP34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C46. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C54. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C64. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C74. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP04. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP14. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP20. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP24. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP44. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP54. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP74. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_U01. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_U05. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MD1_CP004
SIEMENS PCR2.1. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Volvo

BOSCH EDC16C31. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16C34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

Skontaktuj się z nami

7 + 15 =

× Jesteśmy na Whats App